image

Šta je potrebno za napredak deteta?

1. Kontinuiran rad

Kontinuiran rad je neophodan zato što je deci sa kojom radimo potreban veći broj ponavljanja da bi nešto usvojili i kako ne bi zaboravili ono što smo naučili.

2. Saradnja učitelja, pratnje i stručnog lica

Dete provodi najviše vremena u školi i ako tamo radi adekvatno, mnogo brže može da unapredi svoje veštine. Učitelj u velikom broju slučajeva ne može da se adekvatno posveti detetu sa smetnjama u razvoju, jer je u učionici još 30 učenika, ali pratilac može da sprovede ono što učitelj zada kao zadatak. Stručno lice i učitelj treba da budu u dosluhu kako bi se dogovarali oko gradiva koje dete treba da usvoji.

3. Rad u školi i kod kuće

Ono što dete uradi u školi, još jednom treba da prepiše ili uradi kod kuće.

4. Poverenje roditelja

Roditelji su važan deo tima i ako zadobijete njihovo poverenje, a oni usput vide da dete napreduje, menjaće i oni svoje ustaljene navike koje loše uticu na dete.

5. Imati cilj i postaviti etape koje nas vode do ostvarenja istog

Kada vidimo dete i procenimo njegove mogućnosti, mi moramo imati kratkoročne i dugoročne ciljeve. Moramo znati gde želimo da dete bude posle 5 do 10 tretmana, gde se vidi i prvi napredak ako se radi kvalitetno, ali i želju gde ga vidimo za par godina napornog rada. Cilj mora da se podeli u etape kako bi izvršili evaluaciju svakog koraka koji smo odradili. Kada su koraci dobro postavljeni lakše stižemo do cilja.

Poslednje vesti

Vesti

Jednodnevni izlet na Zasavici

Kada se deca osećaju jednako, prihvaćeno i voljeno, sve je moguće!

Stručna praksa

Po prvi put kod nas, studentima specijalne edukacije i rehabilitacije omogućena je stručna praksa!

Gotova sezona 2024!

Ideje stvaraju promene!